Lovely Luxe Girl #2

Jak obiecałam w przedostatnim poście, dziś trochę więcej o tym lakierze. Za pierwszym użyciem spodobał mi się do tego stopnia, że musiałam w szybkim czasie sięgnąć po niego ponownie, tym razem poświęcając mu nieco więcej uwagi. 
Lakier Lovely Luxe Girl #2 jest jedynym jaki kupiłam z tej serii. Nie byłam do nich przekonana, jednak teraz poważnie rozważam również zakup pozostałych. Jest to egzemplarz na tyle wyjątkowy, że zupełnie inaczej prezentuje się w buteleczce jak i na paznokciach. Otóż okazuje się, że lakier po kilku sekundach wydaje się być matowy. Dopiero potraktowany wysuszaczem (w moim wypadku Seche Vite) zaczyna przepięknie błyszczeć. 
Zdobienie jest sprzed tygodnia, na dwa palce nałożyłam naklejki wodne z Born Pretty Store BL-W24 z motywem uroczych świąteczno-zimowych sówek.



7 komentarzy :

  1. śliczne mani, urocze sówki :3 mam jeden lakier z tej serii, ale jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lakier :) Sam w sobie nawet bez zdobienia przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi właśnie, że też mam gdzieś ten lakier :)Jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie śliczne zdobienie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkąd tylko zobaczyłam tą serię w drogerii nie mogłam oderwać od niej oczu ;-) Mam dwa lakiery nr. 5 i nr. 7 ;-) Ale nie wykluczam kupna jeszcze jakiś innych odcieni ;-)

    OdpowiedzUsuń

nails-adventure © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka