Przepiekny multichrom ❤ - lakier hybrydowy od Born Pretty Store

Dzisiejszym bohaterem dnia jest cudeńko, o którym wspominałam już w przedostatnim poście. Przed chwilą zmyłam ten lakier, więc mogę napisać już kilka słów więcej. 
Born Pretty Chameleon UV Gel Multi Chrome #018, bo to o nim dziś mowa, to jeden z piękniejszych lakierów jakie miałam okazję "nosić" na paznokciach. Zdjęcia zdecydowanie nie oddają jego prawdziwego wyglądu. W słońcu prezentował się niesamowicie efektownie! 
Może to oczywiste, ale lakier należy nałożyć na czarną bazę (w moim przypadku była to hybryda Sapphire #40518). Sam w sobie jest dość bezbarwny z kolorowymi drobinkami. Trochę to dziwne, ale nie umieścili tej informacji w opisie produktu, a na przykład przy lakierach z efektem kociego oka napisane było o konieczności koloru bazowego. 

Nie byłabym sobą, gdybym nie próbowała dorzucić czegoś więcej. Aby nie przesadzić, zdecydowałam się na (tylko) jeden czarny stempel z płytki Hehe 003.
Lakier nosiłam prawie dwa tygodnie. Mogłabym go jeszcze trochę przetrzymać, ale irytował już mnie dość duży odrost. Nie zauważyłam też większych problemów przy jego zmywaniu.

7 komentarzy :

  1. Faktycznie jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, uwielbiam niebieski kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest bardzo ładny ;) oglądałam te lakiery , ale nadal nie mam przekonania do hybryd

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście jak czytam multichrom to oczy mam jak 5zlotych :p kocham juz go :p pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny lakier :) ten stempelek na tym multichromie wygląda obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń

nails-adventure © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka