Wakacyjnie z płytką BPL-025

Poniższe zdobienie oficjalnie można uznać jako rozpoczęcie sezonu letniego (oczywiście z "maleńkim" opóźnieniem). Zarówno tutaj jak i w moim życiu prywatnym zaczęły się prawdziwe wakacje ;) 
Jako szczęśliwa pani licencjat uroczyście postanawiam powrót do regularnego blogowania. I mam wielką nadzieję, że tym razem na serio mi się uda. 

Zaczynam od nadrobienia kilku zaległości. Zdobienie, które tu widzicie nosiłam jeszcze w maju podczas wycieczki do Grecji. Pierwszy raz miałam właśnie hybrydy na dłuższy wyjazd i zdecydowanie ta forma zostanie ze mną na dłużej. Użyłam kolorów Semilac "Lazure Dream" #000 oraz Semilac "Sleeping Beauty" #130.
O ile kolory lakierów miały już prędzej swoją premierę, tak płytkę BPL-025 użyłam dopiero po raz pierwszy. Wybrałam ją specjalnie na czas wakacji właśnie ze względu na wzory, które zawiera - chyba nic bardziej nie kojarzy mi się z latem jak właśnie motyw konika morskiego! Do tego wydawać by się mogło, że nie należy ona do tych najbardziej popularnych, a przecież posiada takie perełki jak na przykład wzór z pandami, nietoperzami, kotkami, a także sporo mniejszych pojedynczych wzorów. Do mnie, jako wielkiej fanki zwierzaków, pasuje wręcz idealnie. 
Przy okazji muszę wspomnieć o podziwie, którym darze wszystkie te dziewczyny tworzące tak cudowne swatche na kartkach papieru. Ja niekiedy próbuję sama przełożyć stemple na papier, ale efekt jest dość mizerny. Te dwa zdjęcia to i tak efekt wielokrotnych prób ;)

Płytka jest jednym z trzech produktów, które wybrałam do testowania w ramach współpracy z Born Pretty Store. Produkt można znaleźć TUTAJ, w dziale Nail Art, a dokładniej Stamping Nail
A jeśli ktoś jeszcze nie ma kodu zniżkowego 10% na zakupy, możecie skorzystać z tego: ADVX31.


6 komentarzy :

  1. Płytki nie mam. Niektóre wzory bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne mani ;) płytka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdobienie, chociaż sama bym takiej płytki sobie nie wybrała, raczej wolę z kwiatowymi , lub geometrycznymi wzorami

    OdpowiedzUsuń
  4. płytka ciekawa ale sama bym sobie takiej nie wybrała :) za to ten brzoskwiniowy semilac strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

nails-adventure © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka